Mijn eerste reis - Reisverslagen van Heleen Palmen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Heleen Palmen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Tot mijn grote vreugde ben ik uitgekozen om 3 maanden stage te komen te lopen op de Nederlandse Ambassade in Tokyo! Na 3 jaar niet meer in Japan te zijn geweest, zal ik eens bekijken hoe het er in het ambassade-wereldje aan toe gaat, ik ben benieuwd! Het is een drukke tijd op de ambassade dus ik zal me zeker niet vervelen!

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2006

Inpakken

27 Juni 2006

Laatste loodjes

06 Juni 2006

Halverwege

16 Mei 2006

Effe shoppen!!

30 April 2006

Koninginnedag in Tokyo
Heleen

Tot mijn grote vreugde ben ik uitgekozen om 3 maanden stage te komen te lopen op de Nederlandse Ambassade in Tokyo! Na 3 jaar niet meer in Japan te zijn geweest, zal ik eens bekijken hoe het er in het ambassade-wereldje aan toe gaat, ik ben benieuwd! Het is een drukke tijd op de ambassade dus ik zal me zeker niet vervelen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23913

Voorgaande reizen:

16 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: